پیام مدیرعامل

سابقه بهره‌برداری معدن سنگ تزیینی در ایران، تاریخی همپای تمدن کشور دارد و آثار به جا مانده از دوران باستان، نشان‌دهنده دانش نیاکان ما در استخراج و فرآوری سنگ است.
ذخایر غنی سنگ تزیینی کشور، تجربه‌ای انباشت شده در بهره‌برداری و همچنین سرمایه‌گذاری انجام شده در طول سالیان عمر این صنعت در کشور، این حوزه را به یکی از پتانسیل‌های بزرگ کشور جهت تولید، اشتغال آفرینی و ایجاد ارزش تبدیل کرده است.
با این حال عدم توجه به روش‌های نوین و نوآوری حوزه سنگ در استخراج، فرآوری و همچنین بازارسازی سنگ این حوزه را با تهدید جدی روبرو کرده است.
این موارد باعث شده در حوزه سنگ‌های تزیینی، نیمی از سرمایه‌گذاری و ظرفیت ایجاد شده بلااستفاده بماند.
لازمه حصول به چشم انداز توسعه‌ای این بخش و ایجاد امکان ارزآوری مناسب و درخور این صنعت است و امکان ارزآوری در صنعت سنگ در گرو افزایش بهره‌وری، اصلاح شاخص‌ها در بخش‌های مختلف زنجیره سنگ‌های تزیینی از اکتشاف، استخراج و فرآوری محصول و مهم‌تر از همه بازاریابی سنگ می‌باشد.
شرکت معدن فرآور امداد (امکو)، با سابقه بیش از سی سال فعالیت تخصصی در حوزه معدنکاری سنگ ساختمانی و با در اختیار داشتن زنجیره کامل مهندسی و تولید در حوزه تخصصی معدنکاری سنگ ساختمانی، با درک صحیح و به هنگام از وضعیت بخش معدن و صنایع معدنی کشور و اهمیت بسزای آن در اقتصاد ملی، تلاش دارد نقش مؤثری را در مسیر اعتلای این بخش تخصصی ایفا نماید. ما به پشتوانه ساختار منسجم اداری، تشکیلاتی و با دارا بودن هیأت مدیره قوی و تیم متخصص مدیریتی در حوزه معدن و صنایع معدنی، آمادگی کامل داریم که در کلیه مراحل و زنجیره عملیاتی این بخش، از پیجویی و اکتشاف ذخایر معدنی سنگ ساختمانی تا طراحی و استخراج این معادن و فرآوری سنگ و نیز مدیریت بازرگانی محصولات، به شایستگی ایفای نقش نماییم. ما به واقع ایمان داریم که بخش معدن ایران، قادر است اقتصاد کشور را از وابستگی به نفت نجات دهد و در افق اقتصادی نو، پیشران اصلی اقتصاد کشور لقب گیرد.